2013年6月10日

First IVF - 意外驚喜

今日順利抽左卵喇!

話說周六見醫生,照到大約有13粒卵泡size成熟,仲定埋周一取卵添,我的心頭大石終于可以暫時放一放。

今日做取卵手術時有麻醉醫生系身邊,我唔夠5秒鐘就訓著左,過程一D感覺都無,順利完成,系度好多謝各位姐妹對小妹的支持同鼓勵!

我醒返第一時間問姑娘:“一共抽左幾多粒卵啊?”姑娘話:“23粒。”我個頭暈一暈,以為自己麻醉藥未過聽錯,定一定神,再問多次:“系13粒定系23粒話?”姑娘望多次個file,好肯定咁話:“23粒。“ Oh my god,發生咩事?點解俾預期多左10粒卵?我真系唔系好明,點解無端端多左10粒?我知道我卵巢D卵唔止13粒,但系其他D size都仲好細,無理由兩日就可以長到成熟的size。有無姐妹可以解答到我的疑問啊?我真系好想聽日打電話返去問醫生 不過無論點都好,蘇醫生一定有他的原因抽左23粒卵,我應該開心先啱,真系太意外啦!God must have listened to my prayer!

我宜家個肚好漲,有D扯住扯住痛,但可以忍受,相信過一兩日應該會好好多。聽日就會知有幾多粒卵受精并成功分裂,好期待啊!

沒有留言:

發佈留言