2013年9月12日

Verandah@Peninsula

話說上個禮拜同大笨鍾去左半島酒店的Verandah吃自助餐慶祝生日。Verandah去年剛剛裝修過,環境光猛,格調雅致,氣氛elegant,連D客人都好似斯文好多,但空間相比起其他五星級酒店就較細,臺的數量亦唔多。


 
講返D食物,前菜同冷盤的品種都算多,有各種海鮮魚生,其中煙熏青口系我的至愛,入口甘香,味道好特別,其他地方吃唔到嘎。生蠔亦都系我的首選之一,濃濃的海水味中不失清甜,正!而沙律就有四五種,以青菜為主,沙律醬自選。我揀左lettuce配芝麻醬,D菜又脆又新鮮。
 
不得不贊的是這個tomato cream soup,番茄味濃郁,勁creamy,但又唔漏啵,簡直一絕!

 
至于熱菜方面,這里的選擇就比較少,而且以西式熱菜為主,無咩驚喜。
 

甜品當然少不了,我試左macaron,vanilla puff同葡tart,都幾好味。其實,仲有好幾款其他甜品同雪糕,但因為太飽的緣故,今次試唔到喇。
To be honest,這頓飯我較享受個環境同氣氛,食物質數都幾高,但品種方面就略為遜色喇。 


 

12 則留言: