2013年10月30日

發花膠

最近天氣轉涼,是時候進補了,真開心!於是,我將柜里面的花膠找出來,一於“發”、“發”、“發”.......
首先,準備一個干凈的容器,一定要無油的,要不然花膠發完後會很容易壞的。

將花膠放在容器內,用水浸過面,然后浸一日。
把浸過一日的花膠用水沖洗干凈后放入煲,加清水、蔥段及姜片,開火將水煲滾,然后熄火,再浸一日。
花膠就這樣發好了,非常簡單!將花膠分成幾份,放入雪柜備用。
明天就可以用花膠燉雞喇,好補啊!



 


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 你去左邊啊?好掛住你啊!!!!!!

      刪除
    2. 我唔識用呢個bolg呀,搞咗好耐先搞得掂,幾驚從此同你失散呀,你最近點呀?有無再放胎?

      刪除
    3. 我最近都ok,但就未ready放胎住,想抖下先。你對twins幾好嗎?

      刪除
    4. OK呀,佢地好乖乖,都無令我太辛苦,你下次放胎會唔會針灸呀?未REDAY唔梗要,休息下先囉,我都好希望可以等到你嘅好消息^^

      刪除
    5. 我上兩次放胎都有針灸,但都唔成功。其實,我覺得系身體未ready,再加上屋企發生好多事,未系時候,我都想快D有好消息啊,但有時真系急唔來。

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除