2014年1月14日

七日排毒餐

經過圣誕同新年一連串的慶祝活動,相信大家都會被節日的豐富食物洗禮一番,我也不例外。最近發現自己體重劇增,面上又開始長痘痘了,相信體內一定有好多毒素。於是,我下定決心進行七日排毒療程,將體內在過去幾個禮拜積聚的毒素統統清除。以下系我自己設計的排毒餐單,希望可以堅持七日喇!

早上起床後
先飲一杯溫的檸檬水

早餐
一個蘋果/香蕉/梨
一片gluten-free的toast加上半個新鮮牛油果
一碗organic 麥片粥

午餐
一塊蒸三文魚
一碟白灼青菜
一碗糙米飯

晚餐
一大碗蔬菜沙律,沙律醬只能用鹽、胡椒粉、extra virgin olive oil、再加上醋或者新鮮檸檬汁。

小食
十到十五粒未經烤焗的堅果
無加糖的干果,例如紅梅干、無花果干、提子干等
水果

飲品
每天至少飲八杯清水,戒酒、咖啡、奶茶、奶類飲品和軟性飲品,可選擇綠茶/花茶或者糖分低的蔬菜水果汁

運動
每天靜坐十五分鐘到半個小時
每天做半個小時至一個小時的瑜珈

以上的餐單將會在明天開始并維持七日,七日後再同大家update用後感。

11 則留言:

  1. 我喺FACEBOOK都見啲同學飲排毒餐。
    你呢個餐好健康,我同學嗰啲齋飲果汁。比我試一日都會暈低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要我齋飲七日果汁,我都會暈低,排毒都要吃得有substance。I guess你有排都唔洗排毒,哈哈!

      刪除
  2. Hello Jampig,
    多謝你留言比我呀! 我近排係比較忙, 自從屋企人探完我返香港後, 我同P就忙於搞裝修D野, 冇咩時間寫BLOG. 如果你唔介意的話, 歡迎你ADD我個PERSONAL FACEBOOK架 :)

    回覆刪除
  3. Haha, don't know how to leave a private message...
    Anyways, my facebook email is wai_lam_chung@hotmail.com
    FB name is : Wai Lam Chung or Chung Wai Lam (i'm not sure ^^)

    回覆刪除
  4. 我覺得好難溝通呀,你最近點呀

    回覆刪除
  5. 你個餐單好有營養,good!

    回覆刪除
  6. 遲了來看... 七日有多了, 效果理想?

    回覆刪除