2012年11月13日

First IUI 正式拉開序幕

好耐無寫blog,同大家update下近況。其實,睇個標題都已經估到發生咩事喇。

過去4個月,我系仁安周醫生度一口氣做咗4次natual cycle IUI,結果都系吃白果。雖然一早就知natual cycle IUI成功率唔高,但始終抱住一絲希望,所以失望的心情可想而知。痛定思痛后正當我盤算著下一步應該點行之際,Dr So(蘇偉基)的姑娘突然打俾我話可以提早見Dr So(原來排咗明年4月先有得睇),我當然喜出望外一口就應承喇。于是乎我上個禮拜就見咗Dr So。他知道我已經試咗4次natual cycle IUI后,就提議我唔好再嘥時間,正式做IUI。我欣然接納咗他的意見,正式踏上IUI呢條不歸路(講到好似好壯烈咁,哈哈哈)!

今日已經系cycle的day7,亦都打咗5日Puregon,每日打75iu。今朝仲驗埋E2同LH的level,睇下d針藥有無效又或者會唔會過量,出來的結果系E2 - 734/LH - 2.6,姑娘話指標OK,卵巢對針藥有反應,但仲要繼續打針直到禮拜五見醫生為止。希望一切順利啦。到時再update大家!

沒有留言:

發佈留言