2012年11月19日

First IUI 之好事多磨

話說上回講到我周五(day 10 of my cycle)返去見Dr So,一早上PM抽血,結果竟然係LH - 11.5,E2 - 3,745,兩個數值比起day 5驗血的結果都飆升咗好多。E2數值升咗,證明卵子系度長大;而LH的飆升則顯示身體想排卵了。照埋陰道超聲波,一共搵到11個卵子,但只有兩個成熟,左右各一個,Dr So話做IUI就剛剛好。但因為通常LH過咗20就表示已經排咗卵了,所以Dr So話我好可能系來緊一兩日排。呢個系好消息,因為系時候擺精,但因為診所星期日唔開,Dr So話唔值得俾多咁多錢專燈系果日放精。于是乎我地決定博一博,星期六一早再驗多次血,如果LH都未過20就可以當晚打排卵針,星期一早上放精。如果過咗20,就證明已經排咗卵,今個cycle就做唔成了,之前做的所有野都白費。宜家一切都只能聽天由命了。

由于擔心自己的LH會升過20overnight,我成晚都訓唔好。第朝一早返診所抽血。姑娘見到我右手手臂上已有幾個針孔(因為一星期內抽咗幾次血),就建議今次抽左手,我話OK無問題,我同兩只手有仇,抽邊只都無所謂,哈哈哈.....(真系笑中有淚)

抽完血等咗兩個鐘先有結果,個心一直七上八落,當從姑娘口中得知LH系18.5時,真系放下心頭大石,好險咁過咗關!終于可以按計劃當天晚上打排卵針,星期一早上放精lu。

好事總是多磨!

沒有留言:

發佈留言