2013年7月26日

First FET - 姍姍來遲

終于又可以講返我的plan B喇。本來計劃來緊的cycle放雪BB,但今日已經系Day 30喇,仲一D M come的感覺都無,我的周期通常系28日,唔知系唔系做完IVF後個周期亂嗮呢? M小姐,你快D來喇,我八月中book左去旅行嘎,你仲唔來我就來唔切放胎嘎啦,我好掛住我D雪BB啊

同大家重溫下,我第一次IVF的成果系有6個成功受精的胚胎BB,包括4個grade 1- and 2個grade2+。上次放左一個grade 1-(8 cell) 同1個grade2+(7 cell)。另外4個胚胎BB就雪起留待日后放雪胎,而且Dr So特別吩咐要將4個胚胎分別雪起,因為再放雪胎時,他建議我每次只放一個胚胎。Question:touch wood 如果系解凍的過程中出左意外,咁我之前隔日去抽血的功夫米白費?

沒有留言:

發佈留言